Regn...

Förkylningen blir inte bättre utan nästan sämre=( Det river i halsen! Iza är nästan helt frisk från sin så det är skönt!

Vilket väder det har varit idag... Som det regna och blåste när vi skulle cykla till dagis=( INTE kul! Fick stanna ett par gånger för jag fick sammandragningar...
Men fram kom vi=)
En timme till sen ska sessan hämtas=) Har lovat henne att vi ska åka till nova och handla en ny topp till henne för att hon ska fotograferas imorgon:)

Igår var jag hos barnmorskan och lyssna på prinsens hjärta=) Allt var jätte bra! Han ligger sen de senate 2 veckorna med huvudet ner men huvudet är fortfarande ruckbart...
Vågen visar att jag gått upp nästan 12 kg..
Tänk att det är mindre än 2 månader kvar tills han kommer=)
Ser verkligen fram emot nästa vecka då det är ultraljud och vi får veta vad han beräknas väga.

Eftermiddagen gick jag och Izabella en sväng till lekplatsen för att träffa Linda och hennes barn.. Barnen lekte jätte fint och jag och Linda passa på att prata massa bebis snack... Härligt att prata med någon som verkligen förstår... En månad kommer det vara mellan bebisarna=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0