Kalas!

Skrev ju ett långt inlägg i torsdags som bara försvann... Irriterande som bara den! Men nu är jag tillbaka=)

I onsdags hade jag en rätt dålig dag.. Mådde inget vidare alls.. Hade sammandragningar och kände mig orolig!
Tog det lungt hela dagen.. Och ringde sen min barnmorska dagen därpå..
Hon sa att man ska känna bebisen i magen 10 gånger minst varje dag! Och om jag var orolig skulle jag åka in..
Pratade med Jocke och vi tog beslutet att åka in!
Fick lyssna på prinsens hjärta och trycka varje gång jag kände honom sparka! Såklart massor=) UNDERBART!
Fick även träffa en läkaren som kände på magen. Och allt var super med honom=)
Men så glad vi åkte in så man fick höra att allt var bra.. Det är helt enkelt förvärkar jag har!

Hade ju Izabella hemma i torsdags men snälla svärmor åkte från jobbet för att passa henne..
Iza hade en tid till tandläkaren samma dag så svärmor följde snällt med henne=)
Tack svörmor/farmor för ALL hjälp!
Vad skulle man gjort utan sina föräldrar???

Igår var familjen lediga=) Härligt att ha Jocke hemma en fredagkväll..
Vi åkte i väg för att fixa present till Emilia som blev 14 år i tisdags.. Och köpte även en super fin klänning till Iza som hon ska ha på kalasen idag.. Lillebror fick med lite kläder..
Sen köpte vi färg till bebisrummet.. Golv köpte vi med men det blev fel så vi ska ut och fixa nytt..
Jocke har börjat måla sängen som ska bli vit.. Och jag hoppas att han hinner börja måla rummet med.. Han är ju ledig måndag hihi:)

Jocke och Iza är i väg med Henke för att fixa lite saker till hans bil som Jocke ska fixa.. Jag ligger i soffan och njuter av lite egentid!
En timme till sen blir det duschen och försöka göra sig fin för idag är det kalas för Mi och sen för Emilia! En riktig kalas dag kan man säga=)

Ska försöka ta lite bilder idag med.. Kanske så ni får se mig i mitt mörka hår=)

Ha en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Nonna Mi

Du var/är jättefin i mörkt hår! Hur länge ska du behålla den?!?!?! ;-) o Iza var så fin i sin nya klänning!Puss på er o tacka Iza för den fina hälsningen på "giorno dei nonni" ( mor-o farföräldrarnas dag!)

2011-10-02 @ 23:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0