Fredagsmys!

Igår hade vi en mysig dag=) Dagen börja med ett besök av bästa vännerna Lillis o Anton.. Vi fixa lunch tillsammans. Barnen busa massa och jag och Lillis löste som vanligt världesproblem haha...
Att ha så fina vänner betyder otroligt mycket för mig och Izabella=)

Kvällen fixa jag god tacopaj till middag. Var första gången men det blev riktigt god! En riktig kock/bakerska har man blivit hihi...
Sen skulle jag i väg på blingo klädesparty tillsammans med Linda.. Fösta gången jag såg deras kläder.. Hittade något till både Izabella och prinsen... Kläderna var ju rätt dyra men kul ätt ha något på barnen som inte alla andra har!
Kul att ha börjat umgås mer med Linda med vi kommer ju vara mammalediga tillsammans och bor väldigt nära varandra=)
När jag kom hem vid halv tio blev det nästan sängen direkt.. Men hade svårt att somna då huvudet hade för många tankar! Men när hjärtat kom in två timmar senare så somnade jag nästan direkt=) Känner mig trygg med mannen vid min sida!

Dagen idag har jag spenderat hemma. Jocke har jobbat och Iza har varit på dagis... Jag har ringt mina vänner försäkringskassan,fixat med tvätten och bakat franskbrödbullar=)
Nu är mannen och Iza hemma igen... Om en liten stund ska vi åka och handla.. Vet inte alls vad vi ska äta idag... Kanske något färdigt?? Har ingen lust att stå och laga mat.. Hmm får se vad mannen säger.
Kvällen bjuder på idol och mys med familjen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0