Fredag!

Izabella är fortfarande förkyld och har verkligen en hemsk hosta!! Ingen feber har hon just nu..
Men igår kände hon sig nog inte alls bra=( Hon orka inget utan vile bara mysa och titta film.. Hon somnade sittande i soffan lutad mot Jocke när klockan var innan sju på kvällen... Sen vaknade hon av hostan vid två på natten... Hon hade svårt att komma till ro och var vaken några timmar. Tur man har en nattpigg man för jag är det inte=)

Jag hade en frukost träff här hemma idag klockan åtta med Evelina som jag inte träffat på jätte länge. Försökte var tysta så Iza kunde sova men hundarna väckte henne...
Vi hade en mysig frukost och hann med massa skit snack!
Hoppas det inte tar lika lång tid innan vi ses igen...

När Evelina gick så gick jag och Iza in i hennes säng och tittade på Lejonkungen (för 25e gången) En trött Iza men som inte ville sova.. Så nu kan man ju undra hur tidigt hon somnar ikväll??

Inga större planer för dagen.. Ska snart åka ner till Ica för lite helgshopping sen blir det en god middag,godis och såklart idol..
Imorgon kommer finaste pappa för att hjälpa Jocke lägga golv i bebis rummet=) Sen är det klart och vi kan börja köpa möbler och göra fint där inne=)

Hoppas på att Iza är pigg och frisk till söndag så vi kan träffa sis och Linnea .. Linnea är äntligen frisk och då är Iza dålig=( Märks att hösten är här!!

Ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0