:(

Idag är en dag med blandade känslor... Idag kl 9.40 gick morfar bort=(
Hela 95 år blev han.. Han kämpade in i det sista och har nu äntligen fått ro... 4 1/2 år utan mormor klara han men nu ska det äntligen få vara tillsammans igen<3
Känns så tungt men en befrielse han äntligen fick ron och somnade...
Vila i frid morfar!!

När jag väntade Izabella så gick mormor bort.. Och nu 4 1/2 år senare väntar jag en pojke och då går morfar bort.. De kommer alltid ha någon koppling till varandra...
Ett liv slutar och ett annat liv börjar<3


Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

Beklagar vännen! :-( Konstigt att det alltid är så, varje gång jag eller mina systrar varit gravida har någon i familjen dött oxå. När jag var gravid med Simon dog 2 stycken så trodde nästan jag väntade tvillingar. puss

2011-10-30 @ 20:36:44
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0