10 veckor kvar!

Vår lördag blev inte riktigt som vi tänkt.. Men super mysig ändå!
När klockan var runt ett lämnade Jocke oss hos Anna och Ella.. Vi skulle stanna några timmar för lunch och lek. Sen skulle vi åka till syrran och Linnea.. Men syrran ringde och sa att Linnea hade feber och massa utslag=(
Så istället ringde jag pappa och Mi som snällt sa vi kunde komma och sova där=)
Stannade hos Anna o Ella till klockan var åtta på kvällen sen kom pappa och hämta oss=)
Hade en super mysig tjejkvälloch barnen lekte jätte fint=) Och Anna och jag fick skvallra massa!

Söndagen stannde vi hos Pappa óch Mi till Jocke var körbar.. Sen åkte vi hem för lite skräpmat och familjemys=)
Jocke var något trött efter en lyckad herrmiddag..

Och nu sitter jag här det är månadag IGEN!! Det regnar ute och det känns helt oki att ta en soff förmiddag..
Snart hoppa in i duschn för att sen ta en tripp till jobbet för att lämna nycklar och träffa mina goa arbetskamrater..

Gått in i vecka 31 nu!! Och endast 10 veckor kvar! Bild på magen kommer idag eller imorgon.. Är så dålig på att komma ihåg att fota den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0