Väntar på mina älsklingar

Hjärtat har precis slutat jobba och är nu på väg att hämta våran sessa på dagis=)
Det är nästan mörkt ute och klockan är inte mer än tre!!

Själv har jag inte hittat på så mycket idag.. Har haft två väldigt dåliga fog/ben dagar men idag har det varit något bättre.. Så jag har passat på att fixa lite med tvätten här hemma och tagit hundarna på en runda=)
Izabella har den senaste veckan själv cyklat till dagis=) Det tar ju en stund längre men det hjälper mig inte så tungt. Och Izabella är verkligen super duktig!! Det är en bit till dagis.. Inte från de sista 5 min säger hon mamma nu börjar jag bli trött i mina ben men hon kämpar på hela vägen=) Mammas hjärta!

Igår var Iza och jag tillsammans med pappa,Mi Sandra och Linnea uppe och hälsa på vår farmor.. Träffar ju inte henne så ofta... Vi tog en fika och hon fick träffa barnen och se hur stora det blivit..

Kan inte förstå att imorgon är det fredag IGEN!! Oj vad tiden springer i väg...
Helgen bjuder på julpynt här hemma med julmusik och julmys. Lördag ska vi till mamma och Emilia och baka pepparkakor=)
En härlig helg<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0