Tisdagsmys!

Igår var det dax för ett besök hos barnmorskan=) Hon är verkligen trevlig och förstående.
Är ju nu i vecka 38 och kan inte annat än att säga att det känns rätt tungt nu!
Magen är stor och jag har ett sf mått på 37. Vågen visade 71 kg denna gången.. Så jag har ca gått upp 14 kg.
Men han mår super bra!
Själv har jag ont i mitt ben! Smärtan börjar nere i ryggen och går ut i benet... Har jag varit i gång och rört mig så känns det sen hela kvällen.. Försöker sitta så still jag bara kan...
Men nu är det bara 17 dagar kvar till bf..

Efter barnmorskan åkte vi i väg och handla lite små saker.. Jocke var ju ledig igår=)
Vid fem åkte Jocke och spela fotboll och jag och Izabella passa på att cykla bort till Linda och barnen för en kvällsfika=)
Massa bebis snack blev det som vanligt=)
Sen blev det sen middag här hemma när Jocke kom hem..

Izabella hade sagt att hon inte ville gå på dagis idag hon ville leka och mysa med sin mamma och vem kan säga nej till de? Så idag är sessan hemma..
Dagen bjuder på mys och bus.. Vi ska snart göra oss klara för en promenad med hundarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0