Söndag och vecka 38!

Igår var en mysig dag=) Jag hade en sån bra känsla i kroppen=)

Dagen börja inte från klockan var kvart över nio.. Vi åt en god frukost i lugn och ro.. Sen gjorde vi oss i ordning för att åka och hämta den nya vagnen=) Ohh den är så fin precis som jag hade tänkt mig=)

Sen åkte jag och Izabella till mamma och Emilia tillsammans med sis och Linnea för att baka pepparkakor och lussebullar.
Det bjöds på lunch bak bus och julmys=)
På kvällen kom Jocke och hämta oss och vi åkte hem och julpynta. Ohh såå mysigt med alla stjärnor.
Jocke fixa en jätte god middag till oss.
Kvällen avslutades i soffan med mannen min=)
En riktigt mysig dag=)

Idag jobbar Jocke 4 timmar... Iza och jag passar på att ta en mymorgon bara hon och jag=) Vi tittar film och ska snart äta frukost.. Sen kommer Jocke hem vid elva och då ska vi åka en sväng till Vellingeblomman och tittat på tomtarna=)

Går idag in i vecka 38!! Nu är det verkligen NÄRA!! Han kan komma mer eller mindre när som nu... Och vi hoppas han väljer att titta ut lite innan. Längtar så efter att få träffa vår son=)

Nej nu frukost med min älskade Izabella<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0