Frisk igen=)

Vaknade på måndagen och kände mig inget vidare... Trött,slö och mådde sjukt illa!
Izabella hade tid på bvc för extra ögonkontroll... Så det var bara sätta sig på sin cykel och cykla dit...

När klockan var runt sex mådde jag riktigt dåligt och fndera på om det var bebis eller kräksjukan som var på gång...
Sen började allt kräkande... Hela natten mellan måndagen och tisdagen var jag mer mindre vaken hela natten.. Ont i magen och sprang och kräktes flera gånger... Tisdagen låg jag helt utslagen! Försökte få i mig lite med tanke på bebisen i  magen....
Igår vaknade jag något piggare... Men idag känner jag mig som vanligt igen=)
Blä för kräksjukan!! Men värre känns det när man är gravid ! Man har ju mer än sig själv att tänka på!

Jocke har varit hemma och tagit hand om sesan och om mig=)
Än så länge har de båda klarat sig! Jag höll mig i sovrummet och en toalett..

Jocke är ledig fram till söndag=)
Helgen bjuder på familjemys och farsdagmiddag hos bästa pappa=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0