Fredag!!!

Helt sjukt nu är det fredag IGEN!!! Var tar veckorna vägen? Tiden springer i väg och man hinner knappt med..

Denna veckan har det inte hänt allt för mycket för mig... Iza har varit på dagis tis-tors.. Bara att cykla ner och lämna henne är ju ett arbetspass för mig haha... Igår var sessan duktig och cykla hela vägen själv.. Tog bara en kvart längre än vad det brukar...
I onsdags var det föräldrarmöte på Izabellas dagis.. Verkligen super trevlig personal på Izas avd! Förstår varför Iza trivs så bra=)
Idag har jag sessan hemma.. Just nu tittar vi på film men ska snart hoppa in i duschen. Sen bjuder dagen på MYS pyssel ocg fika hemma hos Linda och barnen=)
Hjärtat är hemma vid fyra då ska det handlas lite gott inför helgen.. Sen blir det fredagsmys!!

Kan inte förstå att det inte ens är en månad kvar tills vår son ska komma till världen!! Trots att denna graviditet var rätt jobbig så har tiden gått sjukt fort..
Längtar så efter att få se honom=)
Jag hoppas han tittar ut lite innan..

Nu mys med min älskade Izabella<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0