Barnmorskebesök vecka 36

Gick igår in i vecka 36!! Känner mig verkligen hög gravid! Har börjat få en hel del sammandragningar...
Har ju hela tiden hoppats på att foglossning och ischias smärtor ska bli bättre... Men tråkigt nog inte..
Har ju ont bara jag går! Smärtor i benet är hemska ibland så hemska att jag har svårt att resa mig!
Det är mysigt att vara gravid med alla röelser i magen.. Men annars är jag rätt nöjd! HAn får gärna komma nu! Så vi får träffa honom och jag kan börja röra mig som vanligt igen!

Idag har jag varit hos barnmorskan.. Han mår super där inne.. Och växer massor=)
Vågen visar detsamma och jag har gått upp ca 12,5 kg..

Jocke och Izabella är med lediga idag.. Men det har inte hänt allt för mycket här hemma.. Om en stund ska vi åka till svärfar och ta en sen farsdag fika.. Skönt att komma ut lite!

En lite gnällig Johanna idag....

Kommentarer
Postat av: Gordi

Åh va mysigt...kan vi ses innan du föder tror du? Hade varit skoj, kram

2011-11-15 @ 21:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0