Var tog solen vägen?

För just nu har jag bara regn hos mig=( Ge mig tillbaka sol och värme så får man mer energi!

Hela denna helgen har jag spendertat på jobb... Alltid lika kul en helg NOT!
Men idag har jag slutat tidigt och Jocke är ledig så får vi får lite "mini" helg ikväll istället=)

Vad händer annars? Ja man jobbar och sliter 5 dagar iveckan och när man är ledig så ska man hinna städa tvätta och umgås med vänner och familj.
Men om mindre än tre veckor har familjen Billsbo/svensson SEMESTER! Ohh så härligt. Känner verkligen att jag behöver vara ledig och vila upp mig!

Imorgon är Iza och jag lediga och då ska vi ta en fika med fina Evelina och kidsen städa här hemma och träffa mamma och Emilia. Så det är fullt upp som vanligt=) Men massa roligheter!

Har lite hemligheter för mig med och det måste man få ha hihi!

Kommentarer
Postat av: Evelina

ska bli kul att äntligen få träffa er imorgon gumman <3 puss

2011-05-16 @ 20:00:34
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0