Lite bilder

Såå trött! Är så dålig på att blogga just nu detta beror mest på att jag är så j*vla trött om kvällarna så jag orkar inte. Sorry!

Räknar ner dagarna till Rhodos nu och det är tre veckor kvar på söndag!!! Ohh vad jag längtar efter att bara koppla av=) Härligt att ha med sig lite barnvakter med hihi=)

Imorgon åker jag med mitt jobb till spa. God middag och avkoppling ska det bli.. Sova över ska vi med.
Jocke åker till Västerås på utb såklart samma dag... Så pappa och Mi är snälla och tar hand om vår sessa. Tack!

Vi ska äta lite nu sen får man ta en dusch och packa lite.. Suck jag vill bara lägga mig så soffan...
Hoppas jag känner mig något piggare efter denna spa resa=)

Men först ska jag bjuda på lite bilder...


Min fina dotter


Linnea på sitt kalas


Linna och syrran


En glad moster men en mindre glad Linnea


Söta syster med Iza




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0