Såå trött...

Idag har jag varit helt färdig hela dagen.. När klockan ringde trodde jag den skoja haha. Jag ville bara vända mig om och sova vidare men jag kom upp=)
Denna veckan känns det som jag varit mer på jobbet än hemma.. Räknar ner dagarna till Rhodos.. EN MÅNAD KVAR=)

Izabella har inte varit så trotsig den sista veckan så jag hoppas att det vänder lite... Men hon kör lite med sin pappa om vilka kläder hon ska ha på dagis. Och ni vet ju att killar inte ser om kläder inte passar i hop haha=) Men Iza kände sig fin!

Nu är det helg för mig. Är ledig tre härliga dagar. Hela familjen är långlediga=) Så underbart!
Imorgon har vi lite ärende i stan. Sen blir det god middag och familjemys..
Lördag blir det kalas för Linnea som blev ett år igår=) Hoppas bara hon är frisk tills dess..
Kvällen blir det lite grillad middag här hemma. Ev får vi lite gäster med=)
Söndagen ska vi träffa Lillis och Anton som vi inte träffat på flera veckor och vi saknar våra fina vänner...
Ska även passa på att njuta och koppla av för det behöver man med=)

Lite bilder tänkte jag bjuda på=)


Kan man inte bada ute så tar man in poolen=)




Izabella ska på utflykt. Sååå stolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0