Ny vecka=)

Då var det måndag igen.. Oj vad tiden springer i väg. Men det är ju bra för oss för det betyder att vi åker denna vecka. Jippi!
Imorgon åker resväskorna ner från vinden och jag ska börja att plocka fram lite kläder:) Ohh så härligt det ska bli att komma i väg!
 
Denna veckan är det fullt upp. Idag har jag träffat Evelina och tagit en fika ute i solen och snackat massa skit. Alltid lika trevligt=)
Imorgon är hela familjen lediga=) På morgonen ska jag på utvecklingssamtal på Izabellas dagis.. Höra om hon sköter sig hihi
Sen ska hela familjen till mamma och bli fina i håret.. Ska ävrn hinna handla de sista till resan=) Måste försöka hitta något jag kan bada och sola i.. Tror det blir en trikini..
Onsdag jobbar jag kväll... Så då försvinner hela den dagen...
Torsdag ska jag jobba sen händer inte så mycket..
Fredag ska jag jobba min sista dag=) Efter jobb ska jag bygga min naglar=) Sen blir det grillning med Lillis med familj
Lördag ska vi lämna hundarna på sitt hotell och sen ska det tvättas och packas=)
Söndag kommer våra husvakter som ska bo här.. Sen åker vi till Rhodos!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0