Måndag igen

Fortfarande hemma med ryggvärk=( Inget kul alls. Börjar vli riktigt trött på de!
Även Iza är hemma från dagis för hon har hostat så i natt... Näsan rinner men annars mår hon bra så det vlir dagis imorgon..
Vet inte vad vi ska hitta på. Men en sväng med hundarna och en tur till lekplatsen ska vi nog orka=)

Lördagen blev jag överraskad av mina fina vänner+syster med en god middag på rådhuskällaren=) En riktigt mysig tjejkväll! Precis vad jag behövde. Tack snälla! Present fick jag med hihi.

Igår hade vi lekdejt med Anna och Ella=) Verkligen kul att se att barnen leker så fint trots att det inte träffas så ofta. Izabella har ju annars mest killkompisar...

Nu är det bara 13 dagar kvar tills vi åker!!! HOPPAS verkligen vi kommer i väg nu med tanke på askmolnet! Men vi tror och hoppas såklart! Vi har ju massor som ska hända nere på Rhodos som vi verkligen inte vill missa.

Snart kommer jag avslöja lite hemligheter så är ni nyfikna får ni titta in senare i veckan=)


Kommentarer
Postat av: Gordi

=)hihi

2011-05-24 @ 11:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0