ibland blir man...

En hel del människor runt omkring oss vet våra "hemligheter" men är det inte upp till mig att berätta om/när jag   vill!! Blir bara så irriterad på människor som inte kan vara tysta!

Börjar bli smått trött på att bara vara hemma=( Ryggen känns ok idag. När jag inte gör så mycket.. Men hur kommer det gå på jobbet? Imorgon ska jag med vara hemma sen ledig torsdag sen ska det jobbas helgen. Känns nästan skönt!
Iza är lite snuvig med annars mår hon bra så hon är på dagis och leker idag.
Men vad ska jag hitta på???


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom personerna visste kanske inte att det var hemligt

2011-05-25 @ 12:48:58
Postat av: Johanna

Då hade jag väl skrivit VAD det var istället för "hemligheter". Ingen annan som ska skriva ut det på MIN blogg!

2011-05-25 @ 18:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0