Hemma igen=)

Borta bra men hemma bäst som man säger.
Det har varit två härliga dagar. Det bästa var ansiktsbehandling ohh sååå härligt!
Igår åt vi fyra rätters middag och lyssna på live musik=)
Två härliga dagar med mina goa arbetskamrater!
Nu sitter jag här och väntar på att min fina Izabella ska komma hem från morfar. Saknar henne ju! Inte träffat henne sen i tisdags och idag blir det bara en kort stund innan hon ska nanna. Men massa pussar ska hon få.
Jocke är kvar i västerås och kommer inte hem från imorgon ohh saknar min älskling....

Vill tacka pappa och Mi som tog hand om Iza. Och tack till svärmor och Evelina som hjälpte oss med våra hundar.
Vet inte vad jag gjort utan er!

Kommentarer
Postat av: Evelina

tack för DU finns vännen!! Puss

2011-05-12 @ 21:36:47
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0