Fredagsmys

Idag har varit en riktigt bra dag av olika anledningar=)
Hela familjen har varit lediga så vi har passat på att fixa lite ärende i stan och vara ute massor i solen. En fika hemma hos svärföräldrarna har vi hunnit med.
Nu sitter hjärtat och jag i soffan och snart ska vi titta på big brother sen blir det sängen för mig.
Hoppas på sovmorgon imorgon=)
Kl tre är det dags för kalas för Linnea. Kan inte förstå att hon redan blivit ett år.. Var tog tiden vägen?
Tiden springer i väg och detta året blir vår underbara dotter 4 år.. Tänk att det är nästan fyra år sen vi blev föräldrar.. Känns helt sjukt när man tänker på de.. Känns på ett sätt som hon varit med oss längre än så men på ett annat sätt som hon kom för ett år sen typ... Svårt att förklara men jag tror alla som har barn förstår hur jag menar.


Linnea bara någon vecka inte större än en docka..


Kommentarer
Postat av: Lillis

Förstår precis vad du menar!

2011-05-08 @ 10:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0