En mysig dag trots ryggvärk

Hemma från jobb även idag. Blir en vecka och vila ryggen och hoppas att det snart känns bättre!

Idag har jag haft en mysig dag. Vid tio lämnade hjärtat Iza på dagis. Sen åt vi lunch och fixa lite små saker. Mys bara jag och min kärlek=)
När hjärtat åkte till jobb vila jag en stund innan jag hämta upp vår sessa på dagis. Åkte hem och hämta upp våra hundar för en lång promenad och en sväng till lekplatsen... Nu ikväll har vi hämtat hem pizza och myst massor. Nu sitter vi i Izabellas rum Iza bygger pussel och jag bloggar...
Snart blir det soffan och någon film=) Fredag och det betyder att sessan får vara uppe längre!

Imorgon blir det 20års kalas för kusin Frida. Hoppas ryggen känns bättre imorgon! TRött så min dåliga rygg nu...

Nej nu bus och mys med finaste och underbaraste Izabella! Hon sitter här och undrar ska inte du bygga pussel mamma??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0