Vår lediga dag=)

Idag har vi varit lediga=) Jag skulle bara vilja ta en vecka semester bara för att få vara ledig lite till=)

Dagen idag börja inte från kl halv nio när Izbella vakna... Jag börja dagen med en stor kopp kaffe och prova vårt nya wii Riktigt kul=)
Vid elva kom sis och Linnea på besök. Det blev en god lunch och massa bus.. Underbart söta Linnea=)
Kvällen har vi spenderat med Anna och Ella=) De bjöd på middag=) var ett tag sen vi sågs man alltid lika trevligt..
Hemma igen vid nio.. Nu sitter jag i soffan och njuter av ett glas vin tillsammans med big brother=) Men snart kommer mannen min hem.. Hoppas jag orkar vara vaken bara...



Imorgon ser jag fram emot shopping tillsammans med mina älsklingar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0