tisdag kväll...

Har precis satt mig i soffan:) Har varit några intensiva dagar så idag tycker jag att jag förtjänar att bara sitta ner resten av denna kvällen:) Men tvättar gör jag hihi alltid något..
Iza som ska upp tidigt imorgon har redan hoppat i säng men sover inte...
Jocke är på utbildning två dagar så han är hemma om kvällarna Mys pys:) Men istället får Iza vara på dagis från sju... Så kanske hon somnar i tid ikväll???

Hallen är nu klar:) Hjärtat har gjiort ett jätte bra jobb:)
Igår åkte jag och Izabella till Ikea med mamma och Emilia till ikea och massa andra ställe för att hitta allt små fix.. Nya mattor nya tavlor lampor osv... Och jag känner mig nöjd! Tack till mamma och Emilia för all hjälp=)
Hela 6 timmar gick vi runt i affärer.. Åt även på ikea och jag inte annat än säga att jag tyckte det smaka skit!! Kunde inte äta köttbullarna:( Ok 16 kr men ändå...

Nu börjar jag fundera på vilket rum som ska göras vid hihi men det blir efter sommaren.. Och denna gången blir det vardagsrummet..


Har varit otroligt dålig på att ta foto den senaste tiden men ska bättra mig!!! Älskar ju att fotografera..

Nej nu ska jag passa på att mysa med hjärtat..

Men först ska jag beställa lite små saker från nätet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0