tisdag kväll...

Sitter i soffan och halv tittar på sofias änglar... Iza ligger i sin säng men sover inte! Men hoppas sessan somnar snart... Imorgon jobbar jag kväll så jag tänkte ställa klockan och väcka henne lite tidigare om hopp att hon vill somna lite tidigare imorgon...
Snart är det det dax för desperata hemmafruarna=)

Vilket underbart väder vi haft idag=) Riktigt vår väder! Hoppas det håller i sig nu bara... Jag längtar tills man kan hänga vinterjackan...
Har nu börjat räkna ner dagarna till Rhodos ... Wii vad jag längtar ner till värmen=) 
Känner mig just nu lite små trött på mitt jobb och känner att jag behöver vara ledig.. Kan ta på krafterna och jobba med dementa.. Sju år har jag jobbat på boende. Kanske är det dags att testa något nytt?? Våga testa något nytt??

Saknar mitt långa hår... Snart dags att sätta i lite igen tror jag.. Känner mig mycket finare med det långa håret,, Och då är det värt de pengarna enligt mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0