Trött mamma

Izabella brukar sova gott om nätterna men somnar oftast lite senare än vi önskar.. Men somnar hon för tidigt vaknar hon på natten...
Igår somnade hon i tid ca halv nio...
När klockan var elva gick jag och la mig för jag skulle upp tidigt idag.. Men kom inte till ro. Klockan tolv slog Izabella upp sina ögon och ropade på mamma... Jocke tog henne men jag kunde inte somna ändå.. Vi turades om att gå in till henne.. Hon var ledsen och förtvivlad.. Varför vet jag inte. Men fyra timmar tog det för henne innan hon somnade!
Snacka om att jag var trött när klockan ringde i morse=( Massa kaffe och enegi dryck så har jag klarat denna dagen.. Men undrar hur tidigt jag somnar ikväll???
Izabella stannade hemma från dagis idag med tanken på natten.. Jocke kunde komma in lite senare så de kunde hämta upp mig...
Inga fler såna nätter tack!

Ska fixa lite mat men det blir bara något lätt sen blir det film och soff mys för vår del=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0