Suck...

Hur jag än gör så sover inte Izabella som ska/bör göra... Igår somnade hon utan välling och med tvn på innan klockan var halv åtta.. Suck tänkte jag nu vet jag att hon kommer vara vaken i natt!
Kl tio vaknade Iza!!! MJÖLK skrek hon=) Men tror ni hon somnade om direkt?? Nej fyra timmar tog de! Varför kan hon inte bara somna nio och sova till sju åtta??? Känns som det är bättre hon somnar tio på kvällen för då sover hon hela natten! Spelar ingen roll om jag drar upp henne sju på morgonen en dag för då somnar hon kanske sju halv åtta men vaknar på natten!! Hur jag än gör blir det inte bra! Känns som man är "bebis" förälder igen.. Detta har nu hållt på typ en månad... Det enda jag vill är att mitt barn somnar typ nio för då brukar hon sova gott hela natten... Tar gärna emot tips???

Funderar på om Iza och jag ska åka in till moster Sandra idag men Linnea är förkyld och Iza hostar en del.. Så jag känner mig kluven... Vill ju inte att sessan ska bli dålig igen...
Idag ska även träffa mamma och Emilia=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0