Lugn söndag=)

Då var det söndag IGEN! Ångest över att det är måndag igen imorgon och attt jag har en lång vecka framför mig.. Vill bara vara ledig lite till=)

Izabellea drar fram allt i sitt rum och pratar med sig själv=) Mysigt att lyssna på henne.. Mammas älskling=)

Dagen igår var en sån riktigt härlig dag=) Vi hade en lugn förmiddag hemma med god frukost och lite film tittande.. Sen åkte vi till center syd för lite shopping. Det var konstigt nog Jocke som handlade mest men det behövde han:)
Iza och jag handlade lite små saker.. Izabella blev så glad för sina nya skor hihi. Hon ville ha de på sig med detsamma!
En god lunch hann vi även med=)
Tråkigt nog skulle JOcke i väg på kvällen=( Men då passa Iza och jag på att gå bort till Evelina och barnen.. Vi hade bakat en paj som vi tog med.. Härligt att bo sä nära varandra=) Så vi kunde bara gå hem och gå ut med hundarna och hämta Izabelas vagn och sen gå tillbaka igen=)
Barnen somnade och jag och Evelina öppnade en flaska vin och snacka massa skit..<3
Tack gumman för en jätte mysig kväll!

Idag ska vi bara vara hemma=) Det ska städas lite och lite annat smått och gott.. Hundarna ska få en lång runda. Men annars ska vi bara vara hemma och mysa MASSOR=)

Om bara min kära sambo kunde vakna hihi



Kommentarer
Postat av: Evelina

tack själv gumman!! love you <3

2011-03-22 @ 17:35:14
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0