Ledig!

Igår var det en riktigt lååång dag... Gick hemmifrån halv åtta på morgonen och var intge hemma från klockan var tio på kvällen.först utb sen jobb puh.. Men det var det värt för då blev jag ledig idag.. Så nu ska Iza och jag vara lediga tre härliga dagar.. Ohh vad det ska bli skönt! Behövligt med kan jag säga.. Ska fössöka koppla av lite denna helgen har ju varit fullt upp den senaste tiden och jag känner att jag måste varva ner lite...

Idag ska vi ha mys och bus med fina Lillis och Anton:) Och ikväll blir det fredagsmys med godis för mig och Izabella:) Hjärtat jobbar ikväll men är sen ledig lördag och söndag:)

Ska snart försöka resa mig från soffann och ta en dans med dammsugaren och börja fixa lite lunch för om två timmar kommer Lillis och Anton:)
Hoppas på att solen vill titta fram idag så man kan ta en tripp till lekplatsen..
Man blir så mycket gladare och piggar av solen!! Jag vill ha vår nu!


Fina Izabella i sommras:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0