Jobbat

Vi fick sova hela natten=) Iza somnade I TID strax innan nio och sov gott utan att vakna i 11 timmar=) Själv hade jag svårt att komma till ro men sov sen gott=)
Nu hoppas jag att detta fortsätter! Jag kommer försöka hålla henne vaken till halv nio varje kväll....

Vi hade annars än jätte mysig dag tillsammans med mamma och Emilia=) Iza och jag laga mat och bakade god paj...
Iza var helt slut när de åkte hemma och somnade nästan direkt..

Idag har jag jobbat.. Var lite halv segt att gå upp strax efter fem när man sovit länge flera dagar.. Men upp kom jag=) Men många koppar kaffe och energi drinkar har det blivit=) Nu får man hoppas man kan sova med så mycket koffein i kroppen hihi..


Nej nu ska mysa med min fina prinsessa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0