Jag är tillbaka!!!

Nu är det flera veckor vi har varit utan dator!! Men idag har hjärtat och Izabella varit och köpt en:) ÄNLIGEN!!
Jag har verkligen saknat datorn om kvällarna när man sitter här själv om kvällarna. Saknat att blogga med..Men nu ska jag blogga massor:)

Vad händer annars kanske ni undrar??
Izabella hon bara växer och växer.. En riktig liten prinsessa:) Hon pratar HELA tiden.. Hon frågar fortfarande varför 10000 gånger om dagen:) Hon är en super glad tjej som bjuder otroligt mycket på sig själv:)
På dagis berömer personalen henne nästan varje dag.. Hon lyssnar på vad de säger och leker jätte fint:) De säger att hon växt massa som person sen i julas:) Stolt över att jag är mamma till världens finaste tjej:)

Själv jobbar man på:) Just nu en hel del projekt här hemma:) Har varit och handlat färg och möbler till vår hall som vi ska göra i ordning i helgen:) Kommer bli super fint tror jag:)
Finns även andra små projekt...

Känns som det är mycket roligare saker som händer detta året...
Svärfar blir 60år, syrran blir 30 hjärtat blir med 30år... Min älskade vän Lillis ska gifta sig och jag ska vara tärna:) Även Mattias och Ann-sofie ska gifta sig:) Sen åker vi till Rhodos i juni:) Ohh så mycket kul..
Även andra saker som händer hihi men man måste ha några hemligheter:)

Nej nu sitter jag änligen i soffan och har min fina sambo hemma:) Så jag ska ta ett glas vin och mysa:)

Snart big brother!! Och jag är galen i big brother..:)

Imorgon ska jag vara LEDIG:)

Kommentarer
Postat av: Lillis

Ja!! Du är tillbaka! Puss

2011-03-04 @ 09:53:55
Postat av: Gordi

GRAVID???????????

Me like oxå BB=)

2011-03-04 @ 19:34:43
Postat av: Gordi

Kul att du e tillbaks....Ses snart?

2011-03-04 @ 19:35:16
Postat av: Johanna

Absolut Gordi:) Nästa vecka kanske?

Nej ingen bebis än...

2011-03-04 @ 20:24:38
Postat av: Gordi

Det är kört på vardagarna...jobbar till 16,30.

Det enda e om vi ses ngn helg?

2011-03-04 @ 20:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0