inget kul att pendla

Idag var en sån där där jag bara HATAR att jag inte har körkort!
Kom till stationen halvt stressad för jag var redan sent på det för vi hade haft möte på jobbet som drog lite ut på tiden... Kommer fram till triangeln och ser att ALLA tåg mot Lund från Malmö är inställda!!! Suck vad gör jag? Izabella ska hämtas kl fyra... Kunde ju ta bussen till Lund och sen hoppas på att något tåg från Lund skulle gå till Kävlinge.. Men det var stora förseningar i tåg trafiken så vem vet när jag kommit hem??
Ringde svärmor som sa att hon kunde svänga in och hämta upp Iza på dagis... Ringde sen pappa och hörde om han kunde hämta upp mig och köra mig hem... Och det kunde han=)
Tog en fika i stan i väntan på att pappa skulle sluta jobba...
Tur att jag har så snäll och underbar pappa som ställer upp ALLTID! Vet inte vad skulle gjort utan dig pappa.. Tack snälla.
Och snäll svärmor som också alltid ställer upp och hjälper oss med allt från barnvakt till hundvakt.. TACK! Ni är guldvärda det hoppas jag att ni vet!

Men nu MÅSTE jag ta tag i mitt körkort! Hade tänkt att vänta tills vi kommit hem från Rhodos men jag känner att jag måste ta tag i det nu! Så till löning ska jag skriva in mig på trafikskola! Detta lovar jag ingen annan än mig själv... Sen lovar jag att "leka" taxi till alla som ställer upp och kör mig! Speciellt till hjärtat och pappa som mer eller mindre alltid ställer upp och kör när man frågar de=)

Jag och Iza skulle gått på me&i party hos Linda klockan halv sju idag... Men med tanke på att vi kom hem för typ 45min sen känner jag attt vi stannar hemma.. Känner inte alls för att stressa i väg...

Nu ska jag pyssla lite med sessan..=)

Kommentarer
Postat av: Lillis

Jag stöttar dig! Du klarat körkortet, inga problem gumman! Lite jävlar anama! Puss

2011-03-16 @ 20:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0