Huset sover...

Jag och hundarna är uppe men hjärtat och Iza sover=) Jag passar på att njuta av en kopp kaffe i tystnaden..
I vanlig fall hade jag väckt Iza nu med tankte på hur sent hon somnar men hon är fortfarande inte helt hundra. När klockan var tolv igår och jag tänkte gå och lägga mig.. Vaknar Izabella och skriker!!! Precis som hon hade ont men var vet jag inte... Vad vi än gjorde så sluta hon inte... Precis som hon sov.. Kanske en dröm? 15 min senare sov hon gott igen=)
Jag skulle jobbat imorgon men med tanke på att Izabella fortfarande är super förkyld så stannar vi hemma.. Vi vill inte lämna henne för tidigt. Nu är även Jocke jätte förkyld. Snart min tur tro??

Tänkte göra pannkakor till frukost för det älskar Izabella=) Ska ta hundarna med oss på en riktig långrunda! Kanske en kaffe  hos Evelina sen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0