Härliga söndag!

Här sitter jag hemma i mina mjukis:) Hela familjen är lediga och vi är bara hemma.. Bara vi!
Jag njuter av lugn och ro:)

Dagen igårblev inte som jag planerat.. Jag hann ju inte med! Belv ansiktbehandling med syrran. Skönt och avkopplande:) Efter blev det lunch hos mamma och Emilia.. Fick även pussa och mysa med finaste systerdottern=) Innan vi var i från mamma var kl sex! Snälla pappa kom och hämta oss.. Sen bjöds det på god middag=) Men med tanken på klockan åkte vi inte hem till syrran utan stannade hos pappa och MI. Vi tittade på melodifestivelen och åt massa godis=) Izabella somnade i mitt knä när klockan var tio MYS..
Ledsen att jag inte hann med att fika med bästa Evelina.. Vi som brukar träffas ett par gånger i veckan har inte träffats på ett tag nu.. Men på tisdag ska vi äta frukost i stan och snacka massa skit!

Jag måste verkligen sluta överboka mig! Jag blir stressad och jag tror folk blir irriterade när jag får ställa in för att jag inte hinner med allt jag bokat.. Jag ska dra ner på tempot och inte glöma att ibland kan man bara vara hemma och ta det lugnt..

Jag har en kort vecka framför mig:) Ledig tre dagar:) Lite har jag redan hunnit boka såklart  hihi.. Kanske det blir lite fest med Lillis men jag ska fundera på de..

Izabella och Jocke spelar psb 3:) Gulligt att se när Iza spelar gitarr och Jocke trummor=) Ett riktigt litet band!

Själv ska jag ta en kopp kaffe och bara njuta av att vara ledig med min familj=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0