alltid något...

Jag är helt otrolig på att bestäma saker!
Imorgon har jag  6 planer.. Hur ska jag hinna med?
Skulle träffa Gordi med barn på leklandet i malmö kl elva(men detta blev söndag istället)
Ansiktsbehandling med sis kl ett
Lunch hos mamma kl två
Fika med Evelina i stan
Middag hos pappa
mys och melodifestival hos syrra

Jocke ska till Tyskland imorgon och sen ha  kill kväll här hemma...

Men puh hur ska jag hinna eller orka?? Plus att man ska ta buss överallt..
Nu får jag ingen förmiddag hemma alls imorgon suck!!!
Jag gillar att ha mycket att göra men varför alltid planerar jag mer än vad jag hinner???
En dag hemma i mjukis tack!

Nej nu ska jag passa på att mysa med min fina prinsessa í mina mjukis:)

Annars har vår dag varit super mysig här hemma tillsammans med Lillis och Anton:)



Kommentarer
Postat av: Lillis

Älskade vän, du måste ta det lugnare! Jag höll på som du, o nu är man medicinerad mot högt blodtryck! Jag är rädd om dig o Anton vill ha kvar sin gudmor!

Puss



2011-03-12 @ 14:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0