Rhodos!!!

Känns som det fina vädret börjar redan här hemma=)
Imorgon är det äntligen dax fför Rhodos!!! Två härliga veckor med sol god mat och massa annat kul!
Vi åker här i från imorgon klockan 4.15! Våra husgäster som ska bo här kommer redan ikväll.. Har försökt fixa så de ska trivas riktigt bra!
Hundarna har åkt till sitt hotell=) Där brukar de stor trivas=) Men jag kommer sakna de massor!!!

Tänkte avslöja en liten hemlighet innan vi åker...



Izabella ska bli storasyster!!! Bf den 15de December!

Känns helt underbart!! Är nu i vecka 13=) Har mått sisådär de första 12 veckorna.. Något illamående och kräkt ett par gånger och otroligt trött!! Men nu mår jag bra igen!
Vi har redan varit på tidigt ultraljud för att se att allt var bra.. Och då hade det gått 8 fulla veckor=)
Magen har redan börjat komma=) Bild kommer lite senare idag om jag hinner=)
Vi har inte sagt det till Izabella än. Vi kommer vänta till efter ul som är i juli=)
Kommer inte skriva ut det på facebook än så jag är tacksam om ingen skriver ut det där...
Lyckan är total=)





Kommentarer
Postat av: Gordi

Tjohoo, grattis igen=)Inte hemligt mer hihi..ha en supertrevlig semester och njut så ses vi när både ni och vi är hemma, kram

2011-06-06 @ 21:58:35
Postat av: Åsa Rodenburg

STORT GRATTIS till er och blivande storasyster Izabella. Hoppas ni får en fin semester och lycka till! Kram

2011-06-07 @ 21:08:07
URL: http://justapieceofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0