Varför detta regn??

Jag är inne på min sista semester vecka. Nu vill jag ha SOL!
Regn igår och regn idag:(

Igår hade vi trots regn en trevlig dag hemma hos oss tillsammans med familjen Lovèn/Svärd=)  Toselilla får vi ta när vädret blir bättre...

sålt Izabellas BRIOvagn för vi vill ha en ny till nästa bebis=) Satt ut vagnen i tisdags och idag blev  den hämtad=) Inte mycket man får för en vagn från 07 men känns skönt att den inte bara står:)
Sen åkte vi ut och titta på nya vagnar :) Tyckte inte barnens hus hade något kul alls! Åkte sen till XXL lutz massa bebis saker hade de! Hittade två som jag gilla! Men priset var detsamma som för en ny BRIO typ.. ca 8000 kr för en ny vagn helt sjukt!
Men ohh vad jag är sugen på att börja shoppa nu!! Finns massa fint ju=)
Längtar till nästa månad då svärmor och jag ska till ullared. Hoppas på att hitta babygym och babysitter där... För jag har ju sålt Izabellas såna saker...

Imorgon är det dax för ultrajud=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0