Tack Pappa!

Regn regn och mera regn! Och det ska bli detsamma väder imorgon och lördag suck!

Dagen idag har Iza och jag spenderat inne... Jocke körde till jobbet vid två och vid fem kom pappa och Mi på besök... Underbart snälla pappa hade fixat en cykel till mig. Tack pappa!! Du är bäst!
Så nu slipper jag gå och det sparar klart min dåliga rygg...
Mi och jag har även tittat på barnvagnar. Jocke och jag tror vi vet vilken vi vill ha=)

Iza somnade SENT igår med=( Så idag väckte jag henne en halv timme tidigare och hoppas hon somnar när som... Annars blir det en halv timme tidigare imorgon för nu måste hon väda tillbaka sitt dygn!

Sitter nu i soffan och halv tittar tv och njuter av bebisen som sparkar massa=)

Känns som jag bär magen mer runt om än vad gjorde med Iza. En riktig pojk mage=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0