Söndag

Idag trotsa jag allt som heter ryggvärk och tog Izabella med mig in till malmö.
Dagen börja vi med en fika och bus hemma hos Gordi med familj... 8 månader sen vi sågs sist... BArnen har ju hängt i hop sen de låg i magen. Men svårt att hitta tid att ses. Efter några timmar av bus skit snack så tog vi bussen till syrran och Linnea=)
Vi tog en sväng på lekplatsen och titta på bebis kläder och jag fick massa till lillebror=) Tack syrran.
Sen kom Sofie på besök och vi åt en god middag=)
En mycket trevlig dag men nu är jag helt SLUT!!!

Tycker synd om fina Izabella som inte tål myggorna... Hon får såna utslag:( Och just nu tror jag hon har 15 st och super stora... Hon har fått din medicin så jag hoppas hon kan sova i natt...

Imorgon ska jag till mamma och göra vid håret frågan är vilken färg det blir??

Snart nanna.. Ryggen värker och jag helt slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0