söndag kväll

Inte ville Iza att jag skulle gå från kalaset idag... Alla andra tjejer kände varandra från dagis men Iza går inte på de dagiset så alla utom Melina var "nya" för henne..
Så även jag fick god tårta=)
Vi fundera på att åka in till mamma och Emilia och titta på deras nya lägenhet men min rygg värkte och det var så varmt och kvavt ute så vi stanna hemma...
Så istället börja vi plocka ner saker i från vårt extra rum.. Gud så mycket saker!! Massa som ska kastas och upp på vinden..
Vi har väl gjort en 10 del haha så massa kvar=) Men bara det är klart till december då bebis ska flytta in=)
En del hemma fix som ska fixas innan december men man är ju hemma två månader innan så man kan fixa=)

Vad händer imorgon?? Hmm ska ta upp lite saker på vinden och kasta lite saker. Sen ska det handlas lite men inga större planer=)
Denna vecka inga större planer mest hemma fix och mys. Men nästa vecka lite mer planer=) Jag bara njuter av att vara ledig=)

Nu tv innan sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0