Måndagkväll

Igår hade jag och mannen 1 månad bröllops dag!! Tänk vad snabbt tiden går. Tack mitt hjärta för en underbar månad=)

Idag har vi inte haft något roligt väder alls=( Hjärtat vakna med migrän och fick spendera sin förmiddag i mörker. Jag som inte bara inte kan göra något.. Passa på att STORSTÄDA tvättsugan! Alla skåp städades och massa kastades. Sen tog jag lite i extra rummet.. När mannen vaknade utan huvudvärk åkte vi till tippen med allt skit! Ohh vad skönt det kändes... Och det går framåt med bebisen rum... Bara de stora sakerna kvar nu typ.
Första helgen i september kommer bästa pappa och hjälper oss renovera=) Längtar!

Imorgon åker vi till snårestad och hälsar på jockes mormor och morfar.. De har en jätte mysig stuga utanför ystad. Eftermiddagen kommer mamma och Emilia. Mamma ska klippa Jocke och visa mig vad jag kan göra med mitt hår till nästa veckas bröllop! Sen hoppas vi på bra väder så vi kan bada och grilla=)

Denna vecka är det äntligen dax för ultraljud!!!=) Ohh vad jag längtar.
Jag tror där bor en pojke vad tror ni???

Nej nu mer godis och mys med min älskade make!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0