Lillis och Stoffes bröllop<3

Igår var det dax för Lillis och Stoffes bröllop=)
Jag åkte till Lillis vid tolv för lunch och hjälpa henne med det sista fixet...
Kl fyra var det dax att åka till oxie kyrka. Vi satt i bilen till att gäster gått in för att sen gå ut och möta upp Stoffe och hans bestman och finaste Anton...
De hade valt att gå in tillsammans så jag och bestman gick först tillsammans med Anton sen gick Lillis och Stoffe.
En mycket fin vigsel=)
Efter bjöds det på super god middag ute på en gård de hyrt.. Det var roliga lekar fina tal och massa skratt=)
Efter middagen blev det dans  och disco och en del drinkar för en del...
Runt två var jag helt färdig så då kom underbart snälla pappa och hämta oss och körde oss hem. Skulle kostat oss 1000 kr med taxi!!! 
Vädert var inte med oss men annars en helt underbar dag!

Tack Lillis och Stoffe för vi fick dela denna dag med er! Och tack för att jag fick äran att vara tärna=)

Vad händer med sommaren??? Är den slut??? Ja jag vet att jag sagt att jag gillar regn men detta är bara för mycket!!! Ska det bli höst redan eller vad händer??

Iza kom hem vid ett och då var det dax för Jocke att åka till jobbet fösta dagen efter semestern...
Vi har haft en mysig dag bara hon och jag=)
Nu har hon gått in i sängen och tittar på film och jag ska ha lite egentid med tända ljus och en bra film=)

Ryggen värker... Och med tanke på hur det är på mitt jobb nu med massa vikarier och man får verkligen JOBBA och ta mycket själv... Så känner jag att inte ryggen klarar det så jag kommer vara hemma denna veckan..

Idag går jag in i vecka 20=)

Bilder från bröllopet kommer men vill låta brudparet lägga ut de först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0