Fredag!

Haft en härlig dag!
Dagen börja med sovmorgon fram till nio=) Iza och jag gick upp och åt frukost ftamför tvn. Myspys=)
Klockan elva kom bästa Lillis och Anton=) Det bjöds på lunch och massa bus i trädgården=) Endast tre veckor kvar till Lillis o stoffes stora dag.. Ser verkligen fram emot de=)
Efter de åkte hem tog vi oss ner till kävlinge city för en fika med Evelina och barnen=) Blev även en tripp till lekplatsen. Hann ju även med massa skit snack hihi.
Tack mina fina vänner för en mysig dag!

Iza var verkligen super duktig när vi skulle hem hade ingen vagn... Hon gick en LÅNG runda utan att säga något=) Hon förstår när mamma säger att jag har ont i ryggen och inte kan bära henne.
Vet att Iza kommer bli en underbar storasyster hon är verkligen omtänksam=)

Imorgon ska sessan på kals hos en dagiskompis sen får vi se vad kvällen bjuder på=) Hoppas på en god middag och mys med min fina familj.
Söndag ska Iza på kalas igen.
En riktig klas helg!

Måndag börjar hjärtat sin semester=)
Skönt att inte ha spå mycket planare utan bara ta det som det kommer=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0