Fredag!

Änligen är första jobb veckan slut!! Har varit så jobbigt att gå upp 05.20 när man sovit fram till nio halv tio varje dag i tre veckor...
Och på jobbet är där bara massa vikarier så man får ta stort ansvar och jobba hårt... Och det känner jag i ryggen!

Mina älsklingar hämta mig efter jobb och jag fick vila en och en halv timme=) När jag vakna stod maten på bordet nice=)
Sen fick jag för mig att sätta mörk toningsskum i håret... för jag hade utväxt jag ville bli av med tills imorgon.. Håret blev mörkare men nu har jag ingen utväxt... Blev väl sådär!
Men jag börjar känna igen att jag är trött på mitt super blonda hår... Kanske dax att bli mörkare igen?? Haha 

Imorgon är det dax för Lillis och Stoffes bröllop=)
Håll tummar att jag kommer i min tärnklänning som jag inte prövat på tre veckor!!!
Och självklart hoppas vi på sol!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0