väntar på Iza

Redan i måndags när jag vakna kände jag mig trött och hängig.. Och hade en jäkla huvudvärk..
När jag vakna igår mådde jag skit! Mådde illa,ont i halsen och huvudvärk!
Jocke fick stanna hemma från jobbet för så som jag kände mig kunde jag inte ha Iza själv hela kvällen..
Jocke var så snäll och tog hand om mig hela dagen=) Jag sov ca 20 timmar..
Idag när jag vaknade mådde jag något bättre men huvudet dunkar och halsen är tjock.. Jocke körde Iza till dagis sen åkte han och jobba Sen hämtade farmor Iza.. Så nu väntar jag på att min sessa ska komma hem för nu saknar jag henne..
Imorgon hoppas jag må lite bättre så Iza och jag kan ha en mys kväll=)
Skulle jobbat denna helgen men vi får se hur det blir med de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0