Huvudvärk!

Blä på denna huvudvärk!! Varför vill den inte bara försvinna?? Känner mig ju bättre annars=(
Kanske man bara skulle tagit en dag idag och bara kopplat av men det är ju så tråkigt.. Har ju redan gjort det halva denna veckan..

Idag har det städats här hemma en riktig städning som kan behövas ibland.. Det har bäddats rent i sängen och hundarna har fått en lång runda och en dusch=) Jag känner mig nöjd! Man måste ju ibland ha såna dagar med.. Och det passar bra med tanke på att jag inte hade orkat ge mig i väg med denna huvudvärk..

Hoppas huvudvärken snart ger sig av så man kan jobba som vanligt nästa vecka.. Alvedon hjälper inte och jag känner att jag snart blir galen om det inte försvinner snart..

Iza och jag sitter med vars en dator (Iza har en hallo kitty dator)och pappa Jocke lagar mat till oss=)

Ibland är det mysigt att bara vara hemma=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0