Dålig på att blogga

Ja just nu är jag dålig på att blogga detta beror mest på att jag tycker det är tråkigt att blogga och lägga ut massa bilder när man inte får någon kommentar=( Så nu bloggar inte så ofta men hoppas ni tittar in och läser ibland=)

Min helg...
Fredag var det först jobb fram till tre.. Hjärtat var ledig så han kom och hämta mig=) Vi åt en god middag och drack lite vin=)
Kvällen var det dags för lite party med Evelina=) Det blev Helsingborg. Kvällen var lyckad som alltid..
Bara jobbigt när vi var nöjda med vår natt och bara ville hem så gick inte tåget från halv sex!!! och taxi kosta 700 kr!!
Men jag har en så underbart snäll sambo som ringde och sa att Iza var vaken så han kunde hämta oss:) Så strax innan fem kom de:) Tack hjärtat!

Lördag fick jag lååång sovmorgon:) Var trött när jag vakna men inte så farligt sliten:)
Blev en lugn eftermiddag hemma... Hjärtat skulle på spelafton med sina vänner så Iza och jag åkte till syrran för tjejkväll.. MYS:)
Klockan tre på natten ringer min mobil flera gånger!!! Jag som tänkte först att jag inte orka svara... men efter fyra gånger så svarar en trött Johanna...
Det var Jocke.. Mavik hade rymmt!!! Han hade släppt ut de på framsidan som vi brukar göra ibland.. Marvik fick syn på något och bara sprang!!!
Hjärtat letade utan att lyckas hitta honom:(
Kändes som jag aldrig mer skulle få se han igen=(
Men när klockan var tio på morgonen kommer en snäll man med honom:) Han hade hittat honom en timme tidigare och gått runt och letat efter ägaren:) Någon kände igen Marvik och berätta var han bodde:)
Sex timmar var han borta!! En riktig långrunda kan man säga att han fick...
Snacka om att han var trött hela dagen igår...


Nej nu blir det måndags middag med Evelina och kidzen=)




Underbara Mavik för några år sen... Ung han ser ut här:)
Tänk han är snart 9 år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0