27år!

Tycker 27 låter så mycket äldre än 26.. men nu är jag där=)
Tack till er alla som gratulera mig på min dag=)
Dagen spenderade jag först här hemma med min familj,det blev en god lunch och paket=)
Vid ett åkte Jocke till jobbet.. Kl fem var det dags för middag och vin hemma hos Evelina och hennes pojkar.. En super mysig kväll. Tack gumman=)
Så nu är man ett år äldre och kanske något klokare hihi

Idag funderar Iza och jag på att ta oss till stan för att shoppa upp lite av mina födelsedagspengar.. Och sen åka hem till syrran och fina Linnea för en fika..
Detta är ju min sista lediga dag sen är det jobb igen imorgon=(
Ska man orka penla fram och tillbaka med tågen idag eler ska man ha en hemma mys med finaste Izabella?? Får fundera lite på de..
Nu ska jag ta en kopp kaffe till och titta på våra bästa år!

Skulle gärna varit ledig en vecka till!!


Kommentarer
Postat av: Lillis

Fin bild! Så synd att vi inte kunde komma:( Ett år äldre o definitivt ett år klokare gumman!

Hoppas vi kan ses på torsdag, pussa Bella!

Puss Lillis o Anton

2011-01-04 @ 18:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0