2011 är här!!

Ett nytt år är här=) Ett år som jag har höga förväntningar på.. Känner att detta året kommer bli ett bra år!
Nyårsafton firade vi tillsammans med Evelina,Sören och deras fina pojkar Lucas och Simon=)
Izabella och Simon somnade kl nio men Lucas var uppe med oss till efter tolvslaget.. Tack för en trevlig kväll!
Jocke var nog lite halv seg när han vaknade men själv var man pigg och glad.. Numera tar man ju det lugnt på nyår=)
Jocke är på jobbet och Iza tittar på film i sitt rum och jag väntar på att Evelina ska komma förbi och ta en kopp kaffe och snacka lite skit=)

Imorgon ska det bli kalas här hemma för mig som fyllwe 27 år på måndag.. Det ska bjudas på middag och tårta=) Jag njuter av att vara ledig och ska vara det fram till onsdag=)
Har varit rätt mycket på jobbet den senaste veckan så det är skönt att vara ledig lite..

Sitter här och funderar på vad detta året har att erbjuda?? 2010 var kanske inte mitt år men det ska detta året bli!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

tack för ännu enmysig kväll gumman!!! puss

2011-01-01 @ 23:08:08
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0