Söndag

Mitt onda ben slutade med en natt på sjukhus...
Ja benet blev inte bättre i fredags nästan värre... Så vid sju ringde jag sjukvårdsupplyssningen för mitt ben var något svulet och jag hade svårt att stå på de..
De sa åk in till akuten direkt så det inte är en propp!!!
Jag fråga ska man åka till akúten trots att jag är hög gravid.. Men de skulle man enligt de!
Så jag och hjärtat åkte in.. Farmor var snäll och tog hand om Izabella...
Hela 6 timmar på akuten! Ingen propp var de men var det var kunde han inte svara på.. Jag fråga själv om jag inte skulle träfffa en kk läkare.. Så han ringde och hörde med kk läkaren som sa att hon ville absolut titta på mig.. En tur till förlossningen blev de. Fick träffa en jätte trevlig läkare som viste vad hon prata om.. De visa sig att jag hade fått en låsning i benet detta är pga svår foglossning! Men hon sa med att det höll oftast i ettt par dagar sen gick det tillbaka till "mina vanliga smärtor"
Efter hon undersökt mig tyckte hon jag skulle stanna över natten så att hon såg att den värsta smärtan skulle försvinna..
Klockan två lämnade Jocke mig och jag fick komma in på en avd och försöka sova.. Fick smärtstillande.
Sov oki.
Dagen efter kom läkaren och fråga hur jag kände för att åka hem. Om jag kunde lova att ta det lungt och få mycket hjälp! Jag sa ja och fick åka hem=)
Smärtan i benet är bättre.. Och med mina kryckor kommer jag fram.. Jag har fortfarande ont men inte så fullt så mycket.

Min underbara man gör nu allt här hemma.. Han har ändrat sina arbetstider så han kan hjälpa mig=) Så Iza kan komma till dagis tre dagar i veckan.
Jag ska vila massor.
Och jag räknar ner dagarna till han är här!! 13 dagar kvar till bf<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0