Ont!

Igår hände något med mitt högra ben! Jag fick så ont.. Det hugger i de så fort jag ställer mig upp eller ska gå.. Har ju hela tiden haft ont i vänster sida och ben! Foglossning och ischias sitter ju där. Vad är nu detta??
Har knappt rört mig idag av denna smärta.
Underbara Izabella har varit hemma med mig och var helt fantastiskt hjälpsam. Hon har sagt mamma "sitt du jag kan hämta de". Hon har varit lugn och jätte snäll hela dagen. Mammas älskling! 
4 år och redan så förstående och hjälpsam! STOLT!
Har nu varit och lånat svärmors TENS maskin. För enligt min barnmorska kan det hjälpa. Har själv aldrig prövat de.. Men helt klart värt ett försök. 
Izabella valde att stanna någon timme hos farmor och farfar och leka med deras valp och äta middag där.
Så hjärtat och jag tog en burgare på vägen hem och sitter nu i soffan..

Jag HOPPAS så att detta känns bättre imorgon.  Annars blir jag tokig!!!

2 Veckor kvar till bf! Men älskade son du får gärna titta ut NU!!!

Kommentarer
Postat av: Nonna Mi

Stackare!! Tycker synd att du har så ont!

3:dje dec?!?!?! P&K

2011-12-02 @ 18:12:32
Postat av: Anonym

hoppas de blir bättre :(<3

2011-12-02 @ 20:56:30
Postat av: Lillis

Tycker han kan titta ut nu! Puss o kram

2011-12-03 @ 08:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0